Het organiseren van Koningsdag is ontzettend leuk om te doen. Zowel bij de voorbereidingen als op de dag zelf is het altijd supergezellig en wordt er heel wat af gelachen.
Maar het is natuurlijk ook gewoon best veel werk, de dag is gevuld met leuke activiteiten en deze moeten goed worden voorbereid. Daar begint het bestuur van de Oranjevereniging al meteen de week na de Koningsdag mee. We gaan dan evalueren zodat we het volgend jaar nog wat beter kunnen laten verlopen.

In de dagen rondom de Koningsdag en natuurlijk op de dag zelf zijn er veel vrijwilligers in de weer. Denk m.n. aan de spelletjes in de Stenge, de Zeskamp maar ook in en rond de tent. Deze mensen zijn onmisbaar en worden erg gewaardeerd. Ook hier geldt, handen uit de mouwen maar altijd met een hoop lol onder elkaar.

Lijkt het jou wel wat om ons een handje te helpen? Meld je aan via info@oranjeverenigingheinkenszand.nl of via een berichtje op Facebook. Bellen kan natuurlijk ook, zie hiervoor de contactgegevens op de website.

Alvast bedankt!!